Dag 10: Boetedoening 3.0

21 oktober 2023 - Assisi, Italië

Een rode teen was vanochtend een verrassing na een diepe slaap. 20 km in het vooruitzicht en veel stijgen en dalen. Direct al twee keer op het verkeerde pad maar Paul was goed aan het navigeren! Uiteindelijk weer op de officiële route en koffie en boodschappen in Valfabbrica bij een mevrouw die ook stempels kon zetten! Lunch met fruit en sandwich geregeld. Toen de grote klim op het pad van de wolf Fosse di Lupo en met een zere teen steil omhoog door de modder is geen pretje, dat was afzien 😬 weer afdalen langs varkens en ezels en paarden en opnieuw klimmen in een bleek zonnetje. 28000 stappen tot aan de poort van Assisi en een stempel gehaald bij het toeristen bureau. Paul had honger dus lasagne en pasta op het terras tegen toeristen prijzen en toeristen kwaliteit 🙄🫤 Prima kamer geboekt in Florence voor overmorgen en ook vandaag heel centraal ruime kamer met douche en uitzicht in Assisi!  Moet nog een wasje doen en morgen een diploma halen en misschien een kaarsje branden voor mijn geliefden. De reis in mei naar Thailand staat in de grondverf!