Dag 10: Boetedoening 3.0

21 oktober 2023 - Assisi, Italië

Een rode teen was vanochtend een verrassing na een diepe slaap. 20 km in het vooruitzicht en veel stijgen en dalen. Direct al twee keer op het verkeerde pad maar Paul was goed aan het navigeren! Uiteindelijk weer op de officiële route en koffie en boodschappen in Valfabbrica bij een mevrouw die ook stempels kon zetten! Lunch met fruit en sandwich geregeld. Toen de grote klim op het pad van de wolf Fosse di Lupo en met een zere teen steil omhoog door de modder is geen pretje, dat was afzien 😬 weer afdalen langs varkens en ezels en paarden en opnieuw klimmen in een bleek zonnetje. 28000 stappen tot aan de poort van Assisi en een stempel gehaald bij het toeristen bureau. Paul had honger dus lasagne en pasta op het terras tegen toeristen prijzen en toeristen kwaliteit 🙄🫤 Prima kamer geboekt in Florence voor overmorgen en ook vandaag heel centraal ruime kamer met douche en uitzicht in Assisi!  Moet nog een wasje doen en morgen een diploma halen en misschien een kaarsje branden voor mijn geliefden. De reis in mei naar Thailand staat in de grondverf!

1. Roel van der VeerSr:
    21 oktober 2023
    Morgen 22 oktober één extra kaarsje branden voor mama.

Brand ook een kaarsje voor jullie zelf als bekroning op jullie Pelgrimstocht die deze keer niet mis was dus heel knap om volbracht te hebben.
    Respect voor beide buurjongens .
  2. Peter van der Veer:
    21 oktober 2023
    Dankjewel, zal ik zeker doen voor Ma!
  3. Paul:
    21 oktober 2023
    Dank je Roel Sr. Leuk dat je ons zo actief volgt en inspireert. Groet!
  4. Zus:
    22 oktober 2023
    Weer iets om af te vinken ! En smaak te pakken zo te lezen met een nieuwe tocht in het verschiet