Dag 14, De aanraking van Jacobus

20 september 2023 - Santiago de Compostella, Spanje

Uitgeslapen vandaag en samen ontbeten voor we de mis zijn gaan bezoeken. Plaatsje zoeken en wachten op het begin. Bijzondere gebeurtenis in het Spaans met ondertiteling van Paul. De amerikanen mochten het vat swingen. Op uitnodiging ook de koreaanse dames geknuffeld en de Spaanse meneer een hand gegeven en Paul omhelsd! Daarna naar de nederlandsche kamer en koffie gedronken met toelichting op de gelopen en geplande reis. Busreis uitgezocht en geboekt om 9:30 morgen ochtend. Laatste plaats die dag! De Camino provides!!! Toen alweer lunchtijd en een heerlijke makreel met witte wijn genoten in de markt. Souveniertjes gekocht ma een bezoek aan de crypte en omhelzing van Jacobus. Ook kaarsjes aangestoken voor moeder, vader, kinderen, Lawan, Herman en Paul en Rob!

Lawan gesproken en kerstman genoemd door Phensiri, de masseuses verwachten een kadotje 🤪 nu even uitrusten. Straks diner, op tijd naar bed en opstaan en 4 uur in de bus. 21 uur vliegen . Overmorgen om 02:30 thuis en dan naar de Birdman voor weer een nieuwe ervaring. Drukke ferang zou Wan zeggen🥰

1. Naomi:
    20 september 2023
    Wat doen jullie toch een hoop! Deze reis pakt niemand jullie meer af!
  2. Roel jr:
    21 uur vliegen?
    Ik dacht jullie in Spanje zaten!?
  3. Peter van der Veer:
    Om 21 uur weg 2,5 uur vliegen
  4. Zus:
    20 september 2023
    Haha Roel, was ook mijn eerste reactie 😜 maar prachtige reis hoor. Birdman?
  5. Herman Brans:
    20 september 2023
    Ik ben gezegend met een kaarsje 🙏
  6. Evelien:
    21 september 2023