Dag 3, De Atlantische oceaan

9 september 2023 - Esposende, Portugal

Vandaag wakker geworden met een kopje koffie van Paul. Verhalen en dromen uitgewisseld en heerlijk ontbeten. Naar de kust langs het kippen restaurant van gisteravond en flink de pas erin. Door duingebied en daarna meer inlandig en minder mooi tot bij kerkje met engelen muziek zie video. Paul heeft een blaar moeten verzorgen. Lawan gesproken 31 celcius in olanda en weinig klanten. Aardbeving in Marocco. Weer een goed verzorgd hostel nu met 8 bedden op een kamer en top sanitair. Voor 23€!!! In een restaurant snackbar weer kip met patat gegeten en biertje erbij. Zo wordt ik niet slanker. Naar de oceaan en heerlijk gezwommen in de hoge golven. Op de terugweg een restaurant gevonden voor vanavond en mondharmonica gespeeld. Paul kan Sinterklaas kapoentje en oh Dennenboom spelen! Weet iemand wat de foto van de klokken ons vertellen?

1. Zus:
    9 september 2023
    Mooie dag dus weer👌🏼 wijze klokken ⏰
  2. Evelien:
    9 september 2023
    👍 goed bezig! Die klokken lopen niet helemaal goed hoor, zo ontspannen kennelijk 😅
  3. Peter van der Veer:
    9 september 2023
    Lopen de klokken ongelijk door dat de tijd op aarde niet overal gelijk is of is het iets anders?
  4. Roel van der VeerSr:
    10 september 2023
    Typische pelgrims verwarring veroorzaker, zet je aan tot denken!!
  5. Marja Kouwenhoven:
    10 september 2023
    Mooie dag weer! Ik denk dat de klokken zeggen “gisteren was anders dan vandaag en morgen zal ook weer anders zijn”.
    Succes weer vandaag! 🙋🏻‍♀️
  6. Naomi:
    10 september 2023
    Leuk verslag weer met leuke foto's! Keep up the good work 😍
  7. Roel:
    10 september 2023
    Ik denk dat ze bedoelen dat het altijd tijd is voor een lekker Portugees wijntje…
  8. Peter van der Veer:
    Haha, dat is zeker zo😂