Dag 2, Globetrotters

8 september 2023 - Vila do Conde, Portugal

Vandaag pech met mijn telefoon die niet goed opgeladen bleek vanochtend dus minder foto’s. Gisteravond toch nog heerlijk gegeten in een shopping mall. Italiaans pasta met zalm en mozzarella. Ontbijt in een heel klein kamertje vanochtend en met de minibus terug naar de kust. Stevige wandeling vandaag van ruim 20 km en gezwommen, daarna wandeling door de duinen door het zand op blote voeten en heerlijke inktvis salade met een biertje. Vervolgens door verstedelijkt gebied en mooie promenades, en wederom een top hotel kamer. Begin mijn voeten wel te voelen inmiddels, pfff. Morgen op een slaapzaal. Het echte Camino werk. Gezellig met Paul gesproken over belevenissen gedurende de afgelopen 63 jaar zoals avonturen op onze zakenreizen. Paul is voor zijn werk de wereld overgetrokken. Dus al met al prima avontuur en zeer comfortabel.

1. Zus:
    🚶🏼‍♂️🥵💪🏻
  2. Evelien:
    👍❤️
  3. Roel van der VeerSr:
    8 september 2023
    Blijft spannend maar vooral leuk om te lezen en zo mee te beleven.
    Voeten insmeren met voeten crème kan helpen om druk op je voeten te verminderen.
    Na het douchen, koud afspoelen helpt ook.
    Proberen maar.
  4. Peter van der Veer:
    Klopt, stuk beter nu!
  5. Bob:
    13 september 2023
    Die baard staat je goed Peter! Have fun 🚀🚀
  6. Peter van der Veer:
    13 september 2023
    Dankjewel, Bob. Het lopen helpt goed om een vier kwartsmaat ritme te ervaren.