Dag 8, Boetedoening

14 september 2023 - Vigo, Spanje

Door de vele horzel beten en het ongemak daardoor is mijn Boetedoening ingetreden. Het lopen gaat mij goed af en het hotel Santiago is geboekt voor over 5 etappes. Vandaag goed ontbeten en geluncht en gezwommen wat heel fijn is tegen de jeuk. Dit is een bijzonder mooie streek met prachtige stranden, baaien en heerlijke temperatuur. Redelijke prijzen en erg ontspannen sfeer. De camino brengt ons wel langs drukke wegen en stedelijk gebied maar ook op mooie stranden. Wederom veel Amerikaanse pelgrims waaronder Janet uit Minesota. Veel zenden en snel afgeleid. Op een van de foto's staat een huisje op een verhoging en het is niet duidelijk wat de functie van het bouwwerk is. Kan je ons een suggestie geven?  In Vigo aangekomen zagen we Romeinse opgravingen dus die jongens vonden het hier ook al aangenaam. Bij ons appartement aangekomen heeft Maria ons zeer uitgebreid geïnformeerd. Gelukkig is er een was droger. Over de helft nu en 2000kcal gebruikt met een steeds maar dalende gemiddelde hartslag nu 79 en 28000 stappen over 20 km. Nu even rust en straks een lekker visje eten.

1. Evelien:
    14 september 2023
    Heerlijk ontbijtje zo te zien! De chocolade croissants hebben jullie wel verdiend (en zo verbrand)